Idiomes | Idiomas | Languages

dissabte, 20 de gener del 2024

Nexes

Apartament de lloguer, Tarragona, fa uns díes que estic; regiro els armaris de la cuina, els de més amunt, i trobo aquest pot de café Soley amb el calendari de l'any 1980, està buit. 

Any 1980 ... on era jo en aquelles llunyanes èpoques? Era superjove, vivia a Barcelona amb els pares.


Giro el pot, i a la base veig que costava 10 pessetes el mig kilo, l'equivalent a 12 cèntims d'euro el kilo, al 2018 et pot costar entre 16 a 20 euros el kg, el preu ha augmentat unes 130 vegades ... Déu n'hi do. Em crida l'atenció que la fàbrica estava al C/Indústria de Barcelona a l'eixample dret; la meva dona treballava a 3 illes de distància, uns 300 metres, quan ens vam cassar, allà pels anys 90.

Així, aquell pot es fa fabricar mentre jo vivia amb els pares a la mateixa ciutat, en un carrer on molt a prop, va treballar la meva dona quan ens vam casar, i 30 anys després, me'l trobo a Tarragona en un apartament que hi llogat per uns dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada